"Hakikat Kitabevi" Pislik Yayıyor





Bismillâhirrahmânirrahîm

Ayrıca bakınız: Dinimiz İslam sitesi güvenilir mi ? www.dinimizislam.com


Asıl ününü "Tam İlmihâl SE’ÂDET-İ EBEDİYYE" isimli uyduruk kitapla yapan Hakikat Kitabevi' ne karşı tüm kardeşlerimizi uyarıyoruz !!! Bu kitabevinin kitapları İslam Dininden çıkaran küfür, şirk, bid'at ve hurafelerle doludur.  Kendi itikatlarında evliya kabirlerinden yardım isteme olduğunu yazmışlardır. İbadetin en önemli kısımlarından olan "Dua" ibadetini  Allah te'aladan başkalarına yapmakta ve bu itikadı yaymaktalar. Ehl-i Sünnet in en güzîde alimlerine olmadık iftiralar atmaktalar. Küfür dolu itikatlarını yaymak için hiçbir muteber hadis kitabında yer almayan ve muhaddislerin "uydurma" damgası vurduğu rivayetleri kullanmaktan çekinmezler. Biz de sizi bu kitaplara karşı uyarıyor ve dinimizi en sahih kaynaklardan öğrenmemiz gerektiğini vurguluyoruz. Herşeyin en doğrusunu bilen Allah te'alaya hamdolsun.

Herkese Lazım Olan İman kitabının 358. sahifesinde yer alan şirk:

Imâm-ı Ahmed Kastalânî “rahmetullahi aleyh” diyor ki, birkaç
sene hastalık çekdim. Doktorlar çâresini bulamadı. Mekkede bir
gece Resûlullaha çok yalvardım.
O gece rü’yâda bir kimse gördüm.
Elindeki kâgıdda, (Burada Ahmed Kastalânînin hastalıgı için, Resûlullahın
izni ile ilâcı yazılmısdır) okudum. Uyandıgımda hastalıgım
kalmamısdı.

Kastalânî yine diyor ki, bir kızcagız sar’a hastalıgına yakalanmısdı.
Iyi olması için Resûlullaha çok yalvardım. Rü’yâmda bir
kimse, kızcagızı hasta yapan cinnîyi bana getirdi. Bunu sana Resûlullah
gönderdi dedi. Cinnîye darıldım, bagırdım. Kızcagızı incitmiyecegi
için bana yemîn verdi, uyandım. Kızcagızın sar’a hastalıgından
kurtuldugunu haber aldım.




Saadeti Ebediyye kitabının 398. sahifesinde köylülerin, ihtiyarların "evliyâya adak yapmalarına ve türbelere giderek bereket istemelerine mâni’ olmamalıdır" yazmaktadır. Devamında ölmüş evliyanın tasarruf sahibi olduğu yazmaktadır.

Kabirler ve Türbelerde Yapılan Aşırılıklar Okumak İçin Tıklayın.

Sahife 452 de türbe yapmayı teşvik ediyorlar. Bu konuda İslâm dinindeki yasağı görmek için tıklayın.

(Bu konuda başka bir yazı..Tıklayın.)

Büyük ehl-i sünnet alimi İbn-i Useymin' e Bu Konu Hakkında Sorulan Soru ve Cevabı

Sahife 456 da Rasûlullâh (sallallâhu 'aleyhi ve sellem) in ölülerden birşey istemeyi yasaklamadığını söylemekte ve devamında ölülerden yardım istenebileceği yazmakta. (Şirklerine Allâh'ı ve Rasûlü (sallallâhu 'aleyhi ve sellem)'i alet etmeye de utanmıyorlar. İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi raci'ûn!!! Allâh-u te'âla bu kitabın ve yayıcılarının şerlerinden tüm Müslümanları korusun.)



Rasûlullâh (sallallâhu 'aleyhi ve sellem) Kabrinde Diri mi ? Okumak İçin Tıklayın.

Bu kitapta yer alan şirklere kendilerince deliller getirmişler... Bu zırvalara cevap için aşağıdaki reddiyeyi okuyabilirsiniz.



Bilgisayarınıza İndirmek İçin Tıklayın.

Not: Şimdiye kadar tevhid ve şirk ile ilgili kitap okumamış, bu konuyla ilgili ders dinlememiş kişilere yukarıdaki alıntılar birşey ifade etmeyebilir. Ama Allâh-u te'âla nın gönderdiği Rasüllerin ('aleyhimu's-Selâm) ve kitapların amacı olan tevhidi bilen her Müslüman yukarıda Allâh Rasûlü (sallallâhu 'aleyhi ve sellem) e yapılan yalvarmanın, aslında ona yapılan bir ibadet olduğunu bilirler. Çünkü dua ibadettir. Yalnızca Allâh-u te'âla ya yöneltilmelidir. Tabî bu müslümanlar için geçerli. Hristiyanlar 'Îsâ (aleyhisselâm) a yalvarırlar. Buda putuna tapanlar, ona yalvarırlar. Mekke' de müşrikler putlarına yalvarırlardı... Kabirperestler de kabirlere yalvarırlar. Müslümanlar da yalnızca ve yalnızca Allâh-u te'âlâ ya yalvarırlar. Elhamdulillâhi Rabbil 'âlemîn.

Allâh-u te'âlâ'dan başkasına yalvarıp dua etmenin şirk olduğuna dair bilgi edinmek istiyenler buradaki dersleri dinleyip bilgi edinebilirler.


Sesli Ders Serisi 1 - Mutlaka Dinleyin

 Sesli Ders Serisi 2 (Tevhid Konuları Hakkında Emrah Kurugöllü Hoca)

Sesli Ders Serisi 3 (Tevhid, Küfür, Şirk konularıyla ilgili 55 adet sesli ders)




Bu kitabevinin kitaplarını ehl-i sünnetin kalesi, kaynağı zannedenler. Siz hangi ehl-i sünnet kaynağında Allah tealaya şöyle bir hitap, şöyle bir edepsizlik gördünüz. (durrul mearif denen kitabın 36. sayfasında) adamın biri taharetlenmek için taş arıyor ve eline yakut geliyor. Ve şöyle diyor; "ben taharet için taş arıyorum, sen bana yakut veriyorsun. YAKUTUN SENİN OLSUN. Bana lazım değildir."

Bu mu sizin ehli sünnetin kalesi, kaynağı dediğiniz kitaplar ??? Allah tealadan korkun. Ehli sünnetin hangi alimi Allah tealaya bu denli edepsiz olmuş ? Belki de bu söze elfazı küfür derlerdi.



Vel hamdu lillâhi rabbil 'âlemîn

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dua ve Zikirler Hısnul Müslim

İMÂM MÜSLİM (204-261) Biyografi